Laman

29 Jan 2011

[Yongseo] Did the ’sweet potato couple’ have a fight?


The last two episodes of “We Got Married” followed the ’sweet potato couple’ (CNBLUE’s Yonghwaand SNSD’s Seohyun) as they travelled to Yonghwa’s hometown of Busan in order to meet his mother and enjoy what the city had to offer.

The two returned to their home with a stronger relationship, which gave Seohyun the confidence to nag Yonghwa to go in for a routine check-up.

Yonghwa refuses however, and began listing various reasons as to why he doesn’t have to go. Visibly frustrated, Seohyun changes tactics by acting as his mother and treating him like a baby. She even teased him by calling him nicknames, such as “Baby Yo~ong ~

Yonghwa eventually gave in to his wife’s aegyo, and accompanied her to the hospital.
Check out their full segment this week at 5:10 PM KST on January 29th!

Indonesia Translation ;

Dua
yang terakhir episode "We Got Married" mengikuti 'pasangan ubi jalar' (CNBLUE's Yonghwa dan SNSD Seohyun) ketika mereka melakukan perjalanan ke kota Yonghwa tentang Busan untuk bertemu dengan ibunya dan menikmati apa kota yang ditawarkan.

Dua kembali ke rumah mereka dengan hubungan yang lebih kuat, yang memberikan Seohyun kepercayaan diri untuk merengek Yonghwa untuk masuk untuk rutin check up.

Namun Yonghwa menolak, dan mulai daftar berbagai alasan seperti mengapa dia tidak harus pergi. Tampak frustrasi, perubahan taktik Seohyun dengan bertindak sebagai ibunya dan memperlakukan dia seperti bayi. Dia bahkan menggoda dia dengan memanggilnya julukan, seperti "ong ~ Baby Yo ~"

Yonghwa akhirnya menyerah pada aegyo istrinya, dan menemaninya ke rumah sakit.
Check out segmen penuh mereka pekan ini di 17:10 KST pada tanggal 29 Januari!


Credit: allkpop.com
Source: Newsen via Nate

0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

Foto saya
Tanjungpinang, Kepulauan Riau, Indonesia
Aku bukan lah siapa" bagi semua,,, Karna itu aku selalu mencoba menjadi yang terbaik untuk nya.... Kesempurnaan emank bukan milik ku, tapi aku akan berusaha untuk menjadi yang terindah di mata nya.... Sincerelly Chelmi